1. New Cars
  2. GX World Premiere
იყავით კონტაქტზე
ფუფუნება ნებისმიერ რელიეფზე

Lexus GX-ის მსოფლიო პრემიერა

1989 წელს მისი გამოშვებიდან მოყოლებული, Lexus ყოველთვის ნოვატორად გვევლინებოდა და დიზაინის ტექნოლოგიებს მუდმივად ავითარებდა, მომხმარებელს კი საუკეთესო ხარისხს სთავაზობდა. ეს არის საუცხოო სრულამძრავიანი მოდელი, უგზოობაში შეუფერხებლად მოძრაობის უნარით.

  • სრულიად ახალი GX აერთიანებს ყველგანმავალის უნარებს და Lexus-ის დახვეწილობას - ერთგული პარტნიორი ნებისმიერ საგზაო პირობებში
  • ახალი გლობალური არქიტექტურული პლატფორმა GA-F და ძარის კლასიკური კონსტრუქცია ჩარჩოზე, უზრუნველყოფს ინტეგრირებულ სიმძლავრესა და რეაგირების უნარს
  • უფრო მტკიცე გარე დიზაინი ხაზს უსვამს GX-ის საიმედოობას
  • Tazuna-ს კონცეფციით შექმნილი სალონის წყალობით მძღოლს ეძლევა თვალთახედვის შესანიშნავი არე, ასევე, მართვის ელემენტებსა და ინფორმაციაზე ინტუიციური წვდომის შესაძლებლობა    
  • გაშლილი, თანამედროვე და ინტერიერის მყუდრო დიზაინი ფართო საბარგო სივრცით
  • ახალი, 3.5 ლიტრიანი V6 ტურბო ძრავა უზრუნველყოფს მნიშვნელოვნად მეტ სიმძლავრეს და ბრუნის მომენტს
  • თავის კლასში მოწინავე საბუქსირე შესაძლებლობები - 3.5 ტონამდე
  • GX-ის სამოდელო ხაზში შედის ახალი Overtrail მოდელი დიზაინისა და აღჭურვილობის ისეთი მახასიათებლებით, რაც უგზოობაში ავტომობილს მოწინავე სამუშაო მაჩვენებლებს ანიჭებს
  • Lexus-ის აღმოსავლეთ ევროპის ბაზრებზე GX 2024 წლის დასაწყისიდან გამოჩნდება
სრულიად ახალი Lexus GX

ფუფუნება ნებისმიერ რელიეფზე

GX შექმნის დღიდანვე გვევლინება მძლავრ და საიმედო ავტომობილად თავის ექსტერიერთან ერთად, რომელიც ასახიერებს მიზანდასახულობას და რთულ პირობებთან გამკლავების უნარს. Lexus-ის "მომდევნო თავის" დიზაინის პრინციპები ადაპტირებულია საგანგებოდ რთული რელიეფის გზისთვის. ამის საპირისპიროდ, ინტერიერი არის თანამედროვე და მყუდრო, რაც მოიცავს Tazuna-ს სალონს და შესანიშნავ ხედვის არეს მძღოლისთვის. 

ექსტერიერი

ნამდვილი ყველგანმავალის პროპორციები

ახალ GX-ს გააჩნია ნამდვილი ყველგანმავალის პროპორციები. დიზაინერთა ჯგუფმა ყურადღება გაამახვილა ისეთი ტიპის დიზაინის შექმნაზე, სადაც ხაზგასმული იქნებოდა ავტომობილის სამუშაო მაჩვენებლები. ეს ჩანს უკან გადაწეულ წინა დგარებში, გაშლილ ფრთებსა და  დაბალი სარტყლის ხაზში. გუნდის მიზანი იყო მიეღოთ ისეთი ეფექტი, რომ ავტომობილი ერთიანი ლითონისგან გამოჭრილ ნაჭერს დამსგავსებოდა. 

მთლიანობაში, GX ახლანდელ მოდელთან შედარებით, უფრო გრძელი და ფართოა, გააჩნია უფრო გრძელი თვლების ბაზა, თუმცა საერთო სიმაღლე შემცირებულია. 

სქელი, კვადრატული ფორმის ხუფი გამოხატავს სიმტკიცეს,  ქვემოთ ჩასმული ხუფის ცენტრალური ნაწილი კი მძღოლს წინა კუთხეებში ჩინებული ხედვის არეთი უზრუნველყოფს, რითაც მას საშუალება ეძლევა ავტომობილი თავდაჯერებულად მართოს. GX-ს გააჩნია უფრო დიდი წინა დახრილობის კუთხე, რაც მას ციცაბო ფერდობების დაძლევაში ეხმარება. 

ექსტერიერი

უნიკალური დიზაინი

ცხაური შექმნილია საგანგებოდ GX-ისთვის, გააჩნია ჯვარედინად განლაგებული ბადე და უერთდება ძარისფერ ბამპერს. ცხაურის ფორმა გადმოსცემს ხაზებს, რაც ქმნის დამახასიათებელ მძლავრ "შპინდელურ" ფორმას. ცხაური და წინა მაშუქები განლაგებულია რაც შეიძლება ზემოთ, რათა არათანაბარ გზაზე არ მოხდეს დაბრკოლებებთან შეჯახება. ასევე, ეფექტური მუშაობის უზრუნველსაყოფად, რადიატორის გაგრილების არხები მოთავსებულია შედარებით მაღლა.

ავტომობილს უკანა მხარეს გასდევს Lexus-ის L ფორმის მაშუქი, რითაც GX-ის აღმოჩენა მარტივი ხდება უგზოობაში მოძრაობისას, სხვა ტრანსპორტთან ერთად. 

ძრავა

ახალი V6 ტურბო ძრავა მოწინავე საბუქსირე შესაძლებლობებით

ახალი GX წარმოდგენილია 3.5 ლიტრიანი V6 ტურბო ძრავით. 4.6 ლიტრიან V8 ძრავთან შედარებით, მიუხედავად მისი ნაკლები სიმძლავრისა, ის უზრუნველყოფს გაცილებით მეტ სიმძლავრეს და ბრუნის მომენტს ტექნოლოგიებისა და მანქანათმშენებლობის სფეროში მიღწევების წყალობით. მისი მაქსიმალური სიმძლავრე შეადგენს 354 ც.ძ./260 კვტ-ს,  V8 ძრავისა კი 296 ც.ძ./218 კვტ-ს, ხოლო მაქსიმალური ბრუნის მომენტი თითქმის 50%-ით მეტია - 438-დან 650 ნმ-მდე.  

სიმძლავრის და ბრუნის მომენტის ასეთი დონე ავტომობილს თავის კლასში საუკეთესო საბუქსირე შესაძლებლობებს ანიჭებს. ახალ GX-ს შეუძლია 3500 კგ-მდე ტვირთის გაწევა, რაც საკმარისია მაგალითად, 13 ადგილიანი ნავის ან ტრაილერის ბუქსირით გადასაყვანად. 

ძრავა

10 სიჩქარიანი ავტომატური გადაცემათა კოლოფი

ძრავი შეესაბამება 10 სიჩქარიან ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს Direct Shift, რომელმაც წინა, ექვსსიჩქარიანი ავტომატური გადაცემათა კოლოფი ჩაანაცვლა. ამის წყალობით მიიღწევა მძლავრი, სტაბილური აჩქარება და მყისიერი რეაგირების შეგრძნება, როცა მძღოლი აქსელერატორის სატერფულს აწვება. ასევე, აღსანიშნავია V6 ძრავის შედარებით უხმო მუშაობა. 
დინამიკური სამუშაო მაჩვენებლები

სიმძლავრე და უსაფრთხოება Lexus-ის დახვეწილობასთან ერთად

ახალი GX წარმოადგენს სოლიდურ ყველგანმავალს, რომელსაც თან სდევს Lexus-ის დახვეწილობა. მისი ძირითადი ძალა განპირობებულია ახალი გლობალური არქიტექტურული პლატფორმით GA-F და ძარის კლასიკური კონსტრუქციით ჩარჩოზე. ეს ავტომობილს ეხმარება გაუმკლავდეს რთულ საგზაო პირობებს. GX გთავაზობთ ხარისხს, რითაც Lexus გამოირჩევა - კონტროლი, კომფორტი და თავდაჯერებულება ნებისმიერ პირობებში - თავისი სტაბილური მახასიათებლებითა და გზებზე რბილი მოძრაობის უნარით. 

რაც შეეხება მოძრაობას უგზოობაში, ამ კუთხით განხორციელდა მრავალმხრივი გაუმჯობესებანი "დაბალი სიჩქარის ხელოვნებისკენ" სწრაფვაში, დიზაინის ხარჯზე მოდელის შესაძლებლობების გაზრდით, ასევე ახალი და გაუმჯობესებული ტექნოლოგიების დანერგვის წყალობით. ადამიანზე ორიენტირებული მიდგომა, რაც გამოხატულია უგზოობაში მოძრაობის ფუნქციებისა და მოწინავე ტექნოლოგიების კომბინაციით, უზრუნველყოფილია ინტუიციურად გასაგები და სასიამოვნო მგზავრობა: მგზავრი სიამოვნებას იღებს ავტომობილთან და გზასთან ურთიერთქმედებით, გზის საფარის პირობების მიუხედავად. ამ მომენტზე ყურადღება გაამახვილეს პროფესიონალმა მრბოლელებმა, რომლებიც ავტომობილის შექმნის პროცესში მის ტესტ-დრაივში იღებდნენ მონაწილეობას. 

დინამიკური სამუშაო მაჩვენებლები

ოპტიმიზებული დაკიდების სისტემა

წინა და უკანა დაკიდების სისტემა ოპტიმიზებულია გზებზე ან უგზოობაში მოძრაობისას სტაბილურობის შენარჩუნების მიზნით. უკანა მხარეს დაკიდების სისტემის ზუსტი რეგულირება ამცირებს დარტყმის ძალას ღრმულებზე და კვლებზე გადავლისას, ხოლო ძარის კონსტრუქციაში შეერთების ადგილების გამაგრების ახალი მეთოდების გამოყენებით მძღოლი უფრო თავდაჯერებულად გრძნობს თავს. 
დინამიკური სამუშაო მაჩვენებლები

საჭის ელექტრონული გამაძლიერებელი

საჭის ელექტრონული გამაძლიერებელი უზრუნველყოფს დაბალ სიჩქარეებზე რბილ რეაგირებასა და სტაბილურობას მაღალ სიჩქარეებზე. საჭის მართვის სიზუსტე გაუმჯობესებულ იქნა ძარის სიმტკიცის მომატების წყალობით, რასაც ხელი შეუწყო ისეთმა დეტალებმა, როგორიცაა: უფრო მყარი რადიატორი და საჭის მართვის საყრდენები. მძღოლები ასევე იგრძნობენ უკუცემის შემცირებას გზის არათანაბარ ზედაპირზე საჭის მართვის სისტემის დამატებითი გამაძლიერებლით, რაც Lexus-ის მესამე თაობის დამხმარე სისტემების Lexus Safety System+ დამსახურებაა. 
GX OVERTRAIL კომპლექტაცია

სტილი და სამუშაო მაჩვენებლები უგზოობაში

Overtrail - ეს არის ახალი ჰალო მოდელი, რომელშიც ყურადღება მახვილდება GX-ის როგორც ნამდვილი და მაღალეფექტური ყველგანმავალის მახასიათებლებზე. სტილის, აღჭურვილობის და ტექნოლოგიური თავისებურებების კუთხით, ის მაქსიმალურად ზრდის ავტომობილის პოტენციალს რთულ რელიეფზე და კმაყოფილებას ანიჭებს იმ მომხმარებლებს, ვისაც უყვარს სათავგადასავლო ცხოვრების სტილი. 

ავტომობილი გამოიყურება შთამბეჭდავად მისი გამორჩეული 18-დუიმიანი დისკებისა და 20 მმ-იანი ფართო პროტექტორის, საბურავის თაღის შავი ფერის სხმულის, ქვედა გვერდითი სხმულებისა და ალუმინის ქვედა დამცავის წყალობით. ეს არა მხოლოდ სადემონსტრაციოდაა, ამით მძღოლს ეძლევა თავდაჯერებულობა რთული რელიეფის გადასალახად, რაშიც მას ასევე ეხმარება ყველგანმავალის ახალი საბურავები - შექმნილი Lexus-ის საბურავების მომწოდებლებთან თანამშრომლობის შედეგად. 

Overtrail მოდელის შეკვეთა შესაძლებელია ბამპერის დამატებითი აწეული კუთხეებით, რაც მძღოლს უმარტივებს აირიდოს გზებზე შემხვედრი დაბრკოლებები. დაკიდების სისტემის ელექტრო-კინეტიკური დინამიკური სისტემა (E-KDSS) პირველად წარმოდგენილი Lexus-ის მოდელზე, უზრუნველყოფს დამატებით მხარდაჭერას არათანაბარ გზებზე თვლების უფრო ძლიერი არტიკულაციის წყალობით. ეს ასევე უზრუნველყოფს უფრო სტაბილურ ფუნქციონირებას გზებზე მოძრაობისას ძარის განივი დახრილობის განეიტრალებით. 

ავტომობილის წინა ნაწილში განლაგებულია დამოუკიდებელი ცენტრალური კონსტრუქცია, რაც გამიზნულია აქსესუარებისთვის. არსებობს დამატებითი აქსესუარების ფართო არჩევანი, რაც შეიძლება დამატებულ იქნას GX-ზე, შესაბამისად, მფლობელებს ეძლევათ საშუალება მოახდინონ ავტომობილის პერსონალიზება და აღჭურვონ ის სხვადასხვა აქტივობისთვის. 

ინტერიერი

თანამედროვე და დამამშვიდებელი, ნებისმიერი მგზავრობისას

რამდენად რთულიც არ უნდა იყოს გზა, ახალი GX-ის სალონში თანამედროვე და მყუდრო ატმოსფერო სუფევს. Lexus-ის ადამიანზე ორიენტირებული დიზაინის წყალობით შესაძლებელი გახდა შექმნილიყო ისეთი სივრცე, სადაც ადამიანები თავს იგრძნობდნენ მშვიდად და დაცულად, მოგზაურობის პირობების მიუხედავად. 
ინტერიერი

მძღოლზე ორიენტირებული Tazuna-ს სალონი

ეს არის უახლესი მოდელი, რომელშიც გამოიყენება Lexus-ის Tazuna-ს კონცეფცია სალონისთვის, სადაც ყველა ძირითადი მართვის ელემენტი და ინფორმაციის წყარო განლაგებულია ისე, რომ მათი გამოყენება ხელის ან თვალის მარტივი მოძრაობით იყოს შესაძლებელი. სიტყვა "Tazuna" იაპონურ ენაში სწორედ მხედრის მიერ აღვირის ოდნავი მოძრაობით ცხენის კონტროლს აღნიშნავს. 

ჰორიზონტალური ხელსაწყოთა პანელი და ქვედა სარტყლის ხაზი უზრუნველყოფს კარგ ხედს ირგვლივ, ამიტომ მძღოლი ყოველთვის კარგად აღიქვამს ავტომობილის პოზიციას გზაზე, ნებისმიერ დროს. თვალში საცემი 14 დუიმიანი სენსორული მონიტორი უზრუნველყოფს მკაფიო და მარტივ წვდომას მულტიმედიურ ფუნქციებზე. 

განსაკუთრებული ყურადღება დაეთმო მძღოლის სავარძელს, მის დიზაინს, რომელიც უზრუნველყოფს წელისა და მენჯის უკეთეს პოზიციას. სავარძლის ბალიში ისეა შექმნილია, რომ ხერხემლისა და თავის სტაბილური პოზიცია მეტად შეინარჩუნოს და მოგზაურობაც ნაკლებ დამღლელი იყოს. 

ინტერიერი

უნივერსალური ტევადობა

GX-ის ინტერიერი უნივერსალური დიზაინით გამოირჩევა. შესაძლებელია სავარძლის ხუთი ან ექვსი ვარიანტის არჩევა და საკმაო სივრცეც წარმოიქმნება, თუკი 29 დუიმიანი მთის ველოსიპედის გადასატანად სავარძლები დაიკეცება.